tisdag 14 juni 2011

Häääiiiisssaaan!!

Hääääj gotteee folk ;) Just NUUU sitter jag hemma hos naaaima och ja nyss så sprutade jag VATTEN med en VATTENSLANG på både naima & Kalle dåh :D naima kollar på  mig som om jag vore dum i huve XD inte för att jag e de....men eller.....EEE..jooo! De e jag XD  Det är ialf så att jag bjuder på en bild som jag tog .... Ungefär.....NYSS!! Direkt från facebook :)  :D bild nedan HAHA från the lol cam "
-------->>                                                                                                            <<----------
Ja, ialf jag längtar då MYCKET!! det här kommer bli den BÄSTA sommaren EVER! jepp! JAG SA DET! :DDD nästa vecka börjar det <3 på torsdag! YÄÄÄY :D <3 <3 Jaaa ! Uff, när man flyger ensam kommer typ flygvärdinnorna HELA tiden och bah ska lilla fröken ha nåt? Man ba ööööhh nej kärring jag sover? nej bah jag skojja sånt säger man ju INTE! :D Ialf, man blir typ behandlad som om man var en riktig kung! ( Drottning!?) ahja nu sitter naima å stirrar så jag måste väll sluta :) Kramiiizaar linda Kemii ^x^" ÅJUSTE! Skulle ju lägga upp ett roligt parody klipp :D ahahah :) Love it ;) kolla
--------------------------------------------------------------->>>>>>>>> Haha XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!