söndag 12 juni 2011

mmm Donuts......

Jaha ska göra maaaat blir nog nåt enkelt pommes tror jag;) Senare film 22.00 börjar ju Glory Daze har inte hunnit se den ännu :') AHAHA just nu ska jag nog bjuda på en fin liten dikt! Mycket vacker <3 Jag känner dig inte, Du vet att jag finns, Jag tänker på dig ständigt, Varje dag ser jag dig på avstånd, En dag kommer jag att gå fram och prata med dig , De är nog inte mycket längre kvar...



Och så bjuder jag på en BILD också!

Fan vad jag saknar när det var vi :'( <3

Jag saknar dig vet du det?

Varenda jävla dag... Kan du inte fatta hur jävla mke du betydde för mig?

Nej som du sa, Nu jag inte längre kan va den jag var , jag kan bara vara mig själv med dig , du var min bästa vän, Den bästa man kan ha, Fattar du inte?

Jag älskar fan dig :'(


Nåja kram allihopa:') Slänger in ett inlägg senare ikväll karm Linda Kemi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!