lördag 13 augusti 2011

YES!

WHOHO! Äntligen, hörrni,....IKVÄLL klockan 6 börjar FAMILY GUY ELLER SIMPSONS MARATON! :D håller på I FEM timmar WHOHO! kmr sitta ¨nöta på det ;D Men ialf idag bjuder jag på en bild PLUS en Video en mycke rolig en också! Den heter Stalking cat" Och jag lägger även ut TRE andra roliga videos! Njut Sötnosar <3 NU kommer det!
Bilden först.
och nej...jag har INTE läppstift XP



och nu gott folk bjuder jag på ÄNNU en video!
LóL gjorde den själv så Ja ni fattar ju att det är jag som gjort den XD ..
Jaja ialf Ska beställa lite saker från Kawaii Design nämligen för 983 Kr kommer det kosta fast med frakt och moms kostar det 1092 :D inte billigt men det är ju faktiskt 17 saker jag ska ha =D jaja Puss å Kram laddar just nu upp för maraton! =3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!