tisdag 27 september 2011

Kawaii ^_^

                                                                                                                                              thhiihihhtithihhhihihiihtihtihti FINALLY hemma från En SEEEEG skoldag! =) Muhaha =) Killarna kom som sagt hem från Hockeyn (Houff) Haha =) Vi bytte bänkplatser Som vi ville,  Lägger in några bilder här å där innan jag slutar Kram Kram            Mvh     Pauwiee <3 ¨SKA köpa kläder från mitt
favortit märke! Nu bjuder jag på bilder, Osv <3
             

ARGHH! mitt nästa mål är denna klänning!        
Och mitt FÖRSTA mål är att hitta denna förbaskade Salopette! Nån snäll liten person som vet var den kan finnas? <3                                                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!