torsdag 17 november 2011

Breaking Dawn

varit å kollat breaking dawn Wihoo ;) Vart inte med niks denna gång :( Men vi ska gå på TinTin Ialf Med honom YäY =D Hahah bjussar på lite dikter medans jag äter just nu så muha
 
Jag känner hur jag söker din blick och du min
Det säger bara klick och jag är din
Du anar säkert mina känslor för dig
Jag önskar du känner det samma för mig
Mitt hjärta slår bara för dig
Och jag hoppas att jag finns i dina tankar
Jag vill så gärna att det blir vi två
Men vet precis som du
Att det kanske inte kommer att förbli så
Men man kan ju hoppas ändå


Alla kan få min UPPMÄRKSAMHET.
Många kan väcka min NYFIKENHET.
En del kan väcka mitt INTRESSE.
Några kan få min VÄNSKAP.
Få kan få min KÄRLEK.
Men bara en kan få mitt
Hjärta


Du vet att jag vet, att du ljuger.


Vad har hon som jag saknar?


är Jag inte vacker? Är jag inte Snäll? Duger jag inte?

Du är en sorglig lögnare.




Jag visste inte att man kunde älska någon så mycket..
Och att man kunde gråta så när den lämnat en.

 Jag visste heller inte att ens liv känns så meningslöst
 för att han inte finns hos dig. Nu vet jag.

Det kommer aldrig bli densamma utan dig.


fråga inte varför jag kommer gråtandes


fråga inte varför jag säger att jag plågades


fråga inte varför jag gör det ..

 
fråga inte varför jag vill att du vaknar och inser


fråga inte varför jag tycker om just dig


fråga inte varför jag vill att du håller om mig


fråga inte varför jag inte kan gå vidare annars


fråga inte varför jag tror att du hatar mig


fråga inte varför du inte får fråga


fråga inte för jag kommer bara att plågas


fråga inte för jag har inga svar


ett frågetecken är allt som finns kvar





Hejdå, Detta blir det sista inlägget.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!