tisdag 15 november 2011

i really love you, but you don't care

Hahaha skulle sett vilken fail idag när jag ebba å niks satt hemma hos ebba å så sa jag
- Fan jag måste skriva *Tänker*  13 namn på min mage, å jag suger på de. *Sad face*
Niks- Jag kan skriva istället! *Big smile*
ebba & Jag & Niks- AHAHAHHAHAHAHAHAH FAIIIIIL :DDDD  Bjuder på ett Minne från sommaren , jag valde ut videon slumpmässigt =)

Haha blir alltid på bra humör när jag umgås med dom =D 
ses för denna gång då, bjuder på några små dikter medans =)

När du rör vid mig
När du ser på mig
När du lyssnar på mig
Känns det som att jag kan klara vad som helst
Men det blir inte mer än så
Du är tagen
Du älskar någon annan
Du älskar henne så
Du kan inte någonsin förstå
Att mina känslor för dig är större än för någon annan
Jag hade min chans
Jag tog den inte
Nu förtjänar jag att lida
Jag lider
Kärleken är ond
Men dock så underbar
Jag ångar inte mina känslor
Jag ångrar mina handlingar
En dag ska jag berätta detta för dig
Men under tiden får du vara min vän
Min bästa, bästa vän
Nu vet jag vad kärlek är.



Kärleken är...
... underbar
... oförutsägbar
... förunderlig
... fantastisk
... egendomlig
... förväntan

Kärleken är också...
... nyfikenhet
... lekfullhet
... fantasi
... upptäcktsfärd
... glädje

Kärleken berör med...
... ögonkast
... leende ögon
... nyfikna ögon
... nyfikna fingrar
... kroppskontakt
... smekningar
... kindkontakt
... doft
... smak
... kroppsspråk

Kärlek är...
... beröring
... kårar
... smekningar
... kramar
... värme
... längtan
... åtrå
... hunger
... närhet
... hetta
... bultande hjärtan
... smek
... varma kinder
... ängslan
... älskog
... tystnad
... pirr
... jättepirr
... varma fötter

Kärleken innebär...
... sinnlighet
... innerlighet
... liderlighet
... vardaglighet

Kärleken är...
... härlig
... salig
...du och jag
...vi
 
 
 
 
 


Jag vill att du finns här
när jag behöver dig.
Jag vill att du tröstar mig
när jag är ledsen
Jag vill känna dina armar om mig
när jag behöver trygghet.
Jag vill att du ger mig all din kärlek.
Jag vill torka tårarna
och känna mig lycklig.
Men det går inte så länge du
inte finns här.
 
 
To young to die
to old to cry
to much in Love
to say goodbye.
 
 
 
Some Love one.
Some Love two.
I Love one and that is you.
 
 
 
Kärlek är som skuggan
vill du nå den så flyr den
vill du fly så följer den dig.
 
 
 
En dum kille är
inte så mysigt
men en mysig kille
är inte så dumt.
 
 
 
Det finns inga fula tjejer
bara killar med dålig smak.
 
 
 
Blommor och bin
gör killar till svin
 
 
Tårar är glädje
tårar är smärta
tårar är allt som finns i mitt hjärta.
 
 
om du ändå kunde vara här
jag trodde aldrig jag kunde bli så kär
hur länge ska jag behöva vänta
ett år sen jag börja längta
tanken om dig
nära mig
 
När jag ser dig stannar allt till.
När jag ser dig blir jag varm i hela kroppen.
När jag ser dig känner jag mig trygg.
När jag ser dig fylls jag av glädje och av lycka.
När jag ser dig känner jag kärlek.

När ska du se mig?


Jag älskade dej.

Men du älskade en annan tjej.

Och du älskade aldrig mej.

Jag föll för dej, kunde inte låta bli.

Men jag tog aldrig chansen att det skulle bli vi.

Men eftersom du inte älskar mej:

Så tänker jag inte längre sörja dej.


Du sitter bredvis mig

Så tätt intill mig

Mellan oss finns bara våra andetag


Din blick den är sorgsen

Ditt leende tunt

Du är hela min värld


Plötsligt rasar du världen

Mitt hjärta det krossas

Du krossade allt för mig

 

Nu är jag "den stackars flickan"

Flickan i graven

Flickan i himlen

 

Flickan som dog för dig




gråter psykiskt
skadar mig också fysiskt
får ett plats i mitt hjärta
för att ge mig mera smärta
hoppas på nått som inte går
drömmer vart jag än står
hoppas på det bästa
VET att jag får det värsta
väntar, väntar och väntar
längtar, längtar inte...längtar
 
13 år, Tjej, svensk, brunett, brunögd, ljus hy, 1,56 cm, 40kg, , sko stl 35. Det är allt jag är för dig. Om du bara visste hur mycket som döljer sig under ytan, om du bara visste, om du visste skulle du stanna kvar.  Men du vet inte. Du känner mig inte. Jag är bara en ytterligare trofé för dig. För mig är du mitt hjärta. Jag vill att du ska se mig. Men du kan inte se längre än vad dina ögon tillåter. Jag vill att du ska se min själ. Låt mig visa dig vem jag är.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!