söndag 20 november 2011

Jävla syskon! FAN!

Jo jag köpte ett 4-pack med julmust för alla mina pengar jag hade och sen när man kom hem så då jävlar är 2 TAGNA! NI E FAN SKYLDIGA MIG!
FAN! FAN! FAN! FAN! FAN!!!
Nåja, Bjuder på 3 bilder,  PÅ FB (Enskilda då) En på ebba,Niks,å Jag :) Ska Fakitskt ta å göra ett ganska långt inlägg idag, Har lust, för jag har inget annat å göra , Haha, Ska börja med att skriva vad jag har gjort idag, Nja, Först så mötte jag & ebba, Niks på Coop, och då köpte vi Chips,Dipp,Och vira blåtira, å så stack vi till niks å kollade Jiddra inte med Zohan, (Hehe) Å sen så fixade vi niks Nya frilla som jag nu ska kalla TheNiks , för den liknar Justins gamla frisyr TheBieber,  Haha Bild finns ju som sagt nedan =) Sedan så var vi på datan å kollade lite klipp å så, Bland annat en sagan om ringen parodi AHAHAH vad jag garvade :')  Här är den...*Mummel Mummel.... sedan ville niks att jag skulle hoppa upp på honom å rida men jag bah neeej du kmr ramla! Han sa bara Nejdå! om du inte hoppar upp på 10 sek så Går jag hem ! Å då sa jag Nej du får inte gå hem´! NEEEJ! Så då hoppade jag upp, å ja, Han kunde Gå med mig på ryggen, Och Springa och Hoppa faktiskt XD ! sedan gick vi till coop å köpte lite Xubi,, (Really fast Fruit) eheheh XD å jag mitt rum ser IGEN ut som en jävla svinstia!  Men ja, jag har just duschat å ska ta å sova för jag är Xtremt trött faktiskt ;) Haha och så fryser jag som fan, så ska ta å bädda ner mig ordentligt i sängen nu =) Nåja Hejdåå bjuder på ett längre inlägg nån annan dag:)



Ebba-
Niks
Jag-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!