lördag 12 november 2011

Skrivsnille idag!

Top of Form 1
Jag hatar mig själv för att fortfarande bryr mig om dig för jag vet att du inte bryr dig om mig, jag till och med saknar att vara lycklig jag är okej är det vad du vill att jag ska säga? jag är bättre ensam, för du förtjänar inte mina tårar och jag önskar att jag kunde glömma dig som du har glömt mig, tårar är ord alltför smärtsamt för ett brustet hjärta att tala, för när du drömmer med ett brustet hjärta, är att vakna upp den svåraste biten , i världen finns bara mörker, det är allt jag kan se, tårar är ord mitt hjärta inte kan säga, och det finns mycket mitt hjärta vill säga, jag vet inte vad jag ska göra .. kanske om mitt hjärta slutar slå slutar det kanske göra så ont, jag är vilse i en värld av hat, om jag får tillbaka dig i kommer jag aldrig släppa taget , jag önskar bara att jag inte brydde mig så mycket, kan du ge mig en enda anledning till att komma ut ur garderoben? jag gråter alltid Inombords. ge upp betyder inte att du är svag, ibland betyder det att du är stark nog att släppa taget .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!