tisdag 8 november 2011

Vart ute !



Never say Never <3
Jaoow Vart ute lite, tänkte visa mitt rum med affischer så här är en bild, och JA det är EXTREMT stökigt HAHA =)  och jag tog lite slarvbilder, orkade inte så mke mer hahah =D haha kollade mulan och FÖRFAN vad jag å min Polare garvade HAHAH du vet den där killen som mulan tycker om ja när han kom till henne sa hennes farmor typ WOW ANMÄL MIG TILL KRIGET NÄSTA GÅNG! och sen frågade mulan Vill du stanna på middag`? då skrek farmor stanna föralltid! I BARKRUNDEN å sen så stod den där killen bredvid kungen å då sa kungen typ Hon är den största och vackraste blomman, å då sa den där killen VA?
AHAHAHAH GARVADE SOM FAAAAN! HAHA KUNDE INTE ENS ANDAS HAHAHA ='D  och hur söööööt är inte denna animagic video? awww<3










mer videos kommer här ocksåå AWESOME!  ALLA är olika så LYSSNA på ;) Ska nog beställa skivan också älskar den Otroligt mycket, justin gjorde julen 100 gånger bättre ska nöta detta album i jul <3 De va allt, ha en fortsatt trevlig kväll kram kram ;)    Och såklart.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!