måndag 14 november 2011

Vill inte tro på sanningen, Förlorade igen, :(

Venne om jag orkar ...men bjuder på nån låt ialf,  Skriver lite om allt, 
Vet du att du är söt när du ler?
Att jag smygtittar på dej. När du inte ser?
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt?
Att jag drömmer om dej varje natt?
Vet du hur ofta jag tänker på dej
Att du med glädje fyllde hela mej
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär?
Att det är dig jag håller kär?
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå?
Att jag önskar att det för alltid kunde va vi två!
Vet du att jag älskar dej?

Och Vet du att jag aldrig kommer få dig igen..?


Jag älskar, älskar, älskar dig
Från det kan ingen hindra mig
Och vad som än händer i imorgon och idag
Kan ingen älska dig mer än jag
Och vad som än händer med världen och med mig
Så kommer jag aldrig någonsin att sluta älska dig



Jag hade en chans
jag misste den
Det var tre ord
jag aldrig sa till dig
Jag Älskar Dig
Nu är det försent



Hur varm jag blev när jag höll din hand
fast den var kall
Hur jag smälte för dina mörka ögon
trots att dt var livlösa
Att jag ofta gav dig komplimanger
utan att få några tillbaka
Att jag vill att hela världen skulle veta att vi var ihop
men inte du
Att jag svor att aldrig ta dig tillbaka
men bröt mitt löfte
Hur jag ville hata dig
fast jag inte kunde
Hur du gick för att aldrig komma tillbaka


all min kärlek
all min sorg
är på grund av dig

Se mig som jag är
kan du inte de är jag inte här

Jag sitter här ensam
Jag är alltid ensam
Jag har alltid varit ensam
Jag föddes ensam
Jag lever ensam
Jag kommer att dö ensam
Vem vill vara med en ensam?
Ingen
Vem vill hålla om en ensam?
Ingen
Vem vill känna en ensam?
Ingen
Vem vill älska en ensam?
Ingen



Hard to let you go.....
so many tears
so much pain
that you don`t love me anymore
it make`s me insane
But i`ll fight couse i`m strong
and i`ll trye to move on
But it`s hard
hard to know
that i have to let you go.......



En lycklig saga som plötsligt försvinner
ett hastigt farväl och tårar som rinner
En mun som skrattar men ett hjärta som gråter
han som gick kommer aldrig åter

Glöm att han kom
Glöm att han fanns
Glöm att du vet
att du en gång var hans

Han har nåt jag behöver
jag vet inte vad det är men jag saknar det

Kärlek är att undra vad han gör just nu

3 små ord som får mina läppar att darra
3 små ord som får mina tårar att rinna
3 små ord som får mitt hjärta att brista
Du lämnade mig


Love is not right
love is not fear
i really love you
but you don't care





You are not the one I thought you were You are the one who crushed my heart You are the one who laughed at my feelings You are the one who made my teardrops fall down forming a sea You are the reason I hate myself I hate myself for loving you I hate myself for hoping you would give me a call or knock on my door Even if I hate you for what you did to me, I can’t change the fact that I love you




Tackar man Tackar för tålamod jag fått, hoppas ni fått de ni önskat av mig, detta var alla dikter jag kunde komma ihåg. Just i detta tillfälle ialf :P SeS SeS blÖgga Pååååå :P


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!