söndag 4 december 2011

Forever and ever...and ever,....alone.

ni vet vilka ni är. och tack för det stödet jag fått när det behövdes,  När jag mådde sämst, och när det gick som dåligast, när jag behövde er, fanns ni där att prata med, jag är jag, jag kan inte hjälpa om ni inte tycker om mig, men känner du mig? NEJ!  vet du hur jag är? NEJ!  lev mitt liv å lär dig att det inte är så jävla enkelt, Hata inte för skojs skull, andra har känslor, precis som DU, det finns sämre behandlade än DU, var inte så EGO, tänk på vad andra går igenom varevigaste dag. att få VETA att INGEN gillar dig,snackar skit om dig, och att HÖRA att man blir kallad en, hora,fjortis,emo,CP,dampbarn, aneroxia barn, osv.... de är inte okej, jag säger bara detta för att nå ut till dom som mår skit, oavsett vem du är, hur du är, hur du ser ut, så är du speciell på ditt sätt, du är underbar,vacker, du kanske bara är en i världen, men för någon är du hela världen, Glöm inte vem du är, du är perfekt och ska inte förändras för att någon annan vill det,  lev livet som det är, du lever bara en gång, jag säger en gång till, och ni vet vilka ni är, jag älskar er , oavsett kön, ni var där för mig när det behövdes ni fick mig att skratta,le,tänka på annat, och för det är jag tacksam, ni har gett mig en ny mening att leva för, och det är ni. <3   Vet att ni alltid kommer finnas där för mig, men ibland så ger man upp, man orkar inte trycket längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!