söndag 11 december 2011

Jag behöver inte dig jag behöver inte nån jag minns dagen det jag gjorde den gör jag inte om jag behöver inte kärlek,bryr mig inte hur du har , läs igenom mina rader jag bryr mig inte hur du tar de.! Jag älskar dig och HATAR DIG!

Nyss haft en Superbra dag med Frida,Lisen, josefin,Niks,Jessica   <3  Alla skulle först sova hos mej, men niks fick int för sin pappa-.- men för din mamma ja då gåre ahaha tvärtom XD ajaha Hade en superrolig fest ialf, fyfan vad det var kul =D först så käkade vi tårtan som MOUI gjorde ! :D den var Supergod (Tyckte jag) XD ( Dessvärre hann jag inte ta någon bild på NÅGOT faktiskt :(A) sedan lyssnade vi på musik till ALLA i huset hade åkt på ferrum, å sedan så började vi shuffla =D har faktiskt en video när jag shufflar när jag var X-tremt trött XP !
la ut den imorse men ändåändå-.- AHAHHAHAH
I love it when someone`s laugh is funnier than the joke
AUHAUHUAHUHAUHUAHUHUAHUHUAHUAHUAU , ialf vidare till resten av kvällen, vi Kollade lite ditt & Datt!" Vi ALLA shufflade skitkul :') Sedan körde vi Lite Hopp i snön, utan kläder -.- Med linne å sånt såklart men int skor å de, AAHA josse var tvungen å springa ut Med magtröja så då kom jag där och puttade henne ÄNNU djupare ner i Snön AHAHHA FAN VAD HON FRÖS! HAHAH sedan så dansade vi MYCKET å jag å jessica kutade runt huset Och hoppade i snön lite här å där:D Sen så (tro de eller ej) Körde vi KLÄDPOKER! och ALLA drog åt sig ALLT man kunde Hitta å ta på sig ! fyfan vad alla såg ut! aaha Som sagt var det jag som hann ta minst kläder, så då satt jag där, men Bara en tröja  (Fast med underkläderna ofc XD)  haha sen så Satt alla där, med täcken å några halsdukar kvar......såg så jävla sjukt ut-.- alla asgarvade:D roligaste festen EVER;) Jävligt synd för dom som missade den, jag fick ha hur många sovkompisar jag ville! :D 
Slängs in en ramsa (Jag ljuger lite varje gång jag lägger upp en status på facebook. Den frågar mig vad jag tänker på, och jag tänker på dig. Men det hade jag aldrig vågat skriva...)
Jajaj sen så Var Jessica å niks tvungen att åka hem, och sedan josse :O men jessica kom tbx :D Å hon sovde hos mej..! :D Så de var Jessica,lisen,frida som sovde hos mej :D å då Gjorde vi pommes kl 3 på natten ! XD ahahah nåja, idag har vi ialf varit på stan köpte ditt å datt ( Som vanligt Ofc)  Hehe, ialf, vi var på Cafe Oscar, Sen gick Jag,frida,jessica,å niks, å köpte pannkakor Å våffor som man gör i brödrosten XD  Haha Sen stack vi hem till mej, Å hade...ahh...askul helt enkelt :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
YEEE bjussar påå vad jag köpt idag å lite vadsomhelst faktiskt :D Köpte int mke men ialf XO



(Shtekarrrn blicken dära linda! xp)


Det var faktiskt typ ALLT! ahaha Nåja Ses imorrn ;)

//Linda kemiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!