onsdag 21 december 2011

Keela Vinn en Pennplatta / Ritplatta

Hejhej slänger in ett inlägg om en superprima tävling på Keelas Blogg, Man kan vinna en Ritplatta!
För att vara med och tävla:
1. Hitta dom fem felen som finns på den understa bilden. ( Jag använde min julheader som jag gjort med min Bambo-pennplatta! ) Antingen genom att beskriva felen i en kommentar eller spara bilden, ringa in felen och maila bilden till mig på blogg@keela.se. Men om ni mailar måste ni fortfarande skriva en kommentar i hennes inlägg (På hennes blogg ) om att ni är med och tävlar.

2. Svara på frågan varför just du skulle vilja vinna en Wacom Bamboo Fun Pen & Touch (s)

+-poäng:
1. Gilla inlägget på bloglovin'

2. Gör ett inlägg om detta på din blogg.

Bästa motivering och rätt svar vinner!

Superbra tävling (I Like )

Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!