torsdag 15 december 2011

Saknar dig så det gör ont.

Hejhej tänkte berätta vad som hänt idag :D Jo, jag var med frida och niks =) Och då satt jag på nån Yabba Dabba Doo låt och niks börja dansa :) Jag skrattade skit mkt , :) Sen stavk vi ner till korran och köpte redbull, (OFC) hahah Så vi blev lite Över doserade...-.-. Då följde vi niks och han skuttade lite små fjolligt, och vi skrattade och sen så Rapa han å vi Bah GIRLASS! Så då var han tvungen att slå nån av oss på röven AHAH så jag puttade ner han i snön å kuta å INGEN vågade gå framför honom :D Då gick han framför oss och gjorde nån CP skuttningar som frida gjorde när hon kom upp från snön Och gissa? Jag skrattade så mke så jag tappade redbullen och hållde på å spy så jag ramlade på marken och då ramlade frida på mej, och ALLA ASGARVA ! jag kunde inte sluta, för det var så jävla roligt när niks gjorde dedär Skuttet AHHAHA :'D Sen när vi skulle gå ´hem igen jag å frida asså så sa niks bah NEJ MEN FÖLJ MIG HEM Å GÅ SEN :O Men då drog frida iväg mej och jag skrek NEJ SLÄPP MIG ! Så sträckte jag ut min hand åt niks å bah NIKS RÄDDA MIG! Han sa NEEEEJ IDIOT FRIDA SLÄPP LINDA! Och då hoppade frida på niks och dom började slåss och jag bara NEJ SLÄPP MIN BÄSTAVÄN IDIOT FRIDA!  AHAHHA :'D haft sjuktkul idag ialf, nåja ska vara utvilad till imorrn, kram kram Tyojey cheyzzen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!