tisdag 3 januari 2012

Justin Drew Bieber is a drug, and I'm addicted to him.

IM A PURPLE NINJAAAAA!
Nejmän hello there (;
GREAT NEWS! SUPERDUPERBRAAIGA !
JAG Å JOSEFIN SKA ÅKA PÅ JUSTIN KONSER I STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAHHH!
VI SKA VARA PÅ FÖRSTA RADEN!!!!!!!!!!!!!!!!
OOOOOOMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGG
MY DREAM IS COMING TRUE!
kanske om jag har tur så blir jag kanske the one less lonely girl... (; Hmm....
HIHIH


nåja,, Vi ska Sen vara hos min faster i 2 veckor, trorja det blir :)
Vi ska komma dit, hämta ut våra biljetter vi FÖRBESTÄLLT. och SEDAN STÅ PARKERADE I TVÅ DAGAR utanför muahhaha everything for ya justin (; ! ....maybe, get some free tickets instead? (; Brukar ju vara dom 10 första raderna som får, hihi :) *Hoppas*   Nåja Det ska BLI VÄRLDENS BÄSTA UPPLEVELSE EVER! JAG KAN INTE VÄNTA! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

Kram kram!
Justin fyller 18 - 1 march <3

och btw, ska till frisören å klippa mej , ska göra LILA slingor också, NAJJJJSS (;

Såhär ska jag klippa mej: Med Lila Underhår och svart överhår = AWESOME
Eller Svart underhår och lila överhår= AWESOME2
ELLER såhära,  Samma sak men Ist för hela håret lila under så äre nåra STOOOORA slingor typ såhära breda
____________________________
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21




Jahow eller helt enkelt såhär- ELLER såhära  eller  ?
Jag GILLAR ALLA men jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken, Allt e såå snyggt! Remeber people think it like it was ME --->
(Vet the lol cam -.- )

Jaadu, jag vet inte men detta ÄR en av mina NYÅRSLÖFTEN färga håret i Nån GAAALEN färg!
YEEEZZ IM A CRAZZYYYY BITCH! (;
Nåja Kram kram ska ta å fixa lite ditt å datt (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!