torsdag 16 februari 2012

Alltid..

I'd cross the desert to be where you are
All the things I'd do to be close to you 
A million miles wouldn't seem that far 
I'd go anywhere just to win your heart.

Bara för dig ska jag vandra genom eld,
och trampa på spikmattor för att kunna ge dig hjälp.
Du är mitt liv, min kärlek och bästa vän,
och vad som än händer sen ska jag aldrig släppa dig.
Jag ska vara Bara din, om du vill ha mig nära.
Du kom när jag mådde dåligt sen blev alla såren läkta.
.Vi har gått igenom mycket, varit glada vi har bråkat,
men vi har alltid löst de,
Jag vet jag lovar mycket men jag bryter mer än så,
jag har alltid varit sån, nåt som du måste förstå.
Jag vet att det sårar, men jag ska försöka skärpa mig.
För du vet att jag älskar dig.
Du är den finaste på jorden,
och jag utan dig är som båtar utan roder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!