torsdag 9 februari 2012

Bästa vännerna.

Josefin Ylivanio
&
Ebba Olofsson
Ni cheyyer är de finaste jag vet,
Ni finns alltid där när det behövs som mest
Jag älskar er mer än ord kan beskrivas,
Jag kan inte heller för den delen fatta hur jag kan förtjäna er, ni är så fina! Både på utsidan & Insidan..<3
Men ett ord kan nog beskriva hur mkt ni betyder,
Om jag hade en vattenflaska å jag brann, å ni var törstiga, skulle ni fått den! <3 (Haha;)
................................................................................
Niks Jansons

Vännen, Du må vara knäpp, ha sjukt dålig humor,
Men när jag ser dig lycklig, är jag lycklig,
om du behöver nån att prata med, 
Då vet du att jag finns hära för dig, 
Jag ångrar inte ett skit att jag träffat dig, 
har bara känt dig sen 6:an , Endå vet jag nog det mesta om dig!  
Bästavän Du är sjuk i hela huvet,"!
Men för mej är du den bästastevännen man kan ha!
.....................................................





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!