onsdag 29 februari 2012

EY!

i Been a really bad girl :(
Förlåååt , har liksom inte alls tänkt på att jag ens haft en blogg, (Yaknow)
Ibland säger jag att jag inte har tid för bloggen, när jag har supermycket, bara för att jag inte orkar!-'_- Lata mej, Men har ju great FUCKING NEWS!
Imorrn fyller min bejbis 18 <3 <3 <3 <3
Jag & Josse ska Ta å släppa upp en ljuslykta å Blåsa upp ett par tusen lila ballonger Lite här å dära, och titta på Neversaynever å mysa <3 <3 JAG KOMMER GRÅTA <3
FAN VAD TIDEN HAR GÅTT FORT <3
När jag först blev hans fan var han bara en Kort liten killäh med bruna ögon & Sitt Hår som han inte ens såg igenom <3
Aaww <3
Nu är han en riktig biff! <3
Är så glad <3
Happy and U know it! <3
Sen på fredag blire utgång! Mot bolags! Feeest ;) Yey ;)
Sen efter festen blire mer fest med jossähhh;) Vi ska ha partayy hela natten lång ahhah ! :D
Men iallafall, Sen på lördag blire å dra mot Thai å mysa å käka dära, hiihi<3 Blir en skön helg i helg hihi<3
Kramkram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!