onsdag 1 februari 2012

My life is a playgame, if you dont win, Then just Dont be sutch a Big loser .

Heyhey bloggeeeen, Haft en sjukt kulig dag med Killarna :D! ...Å frida :) ....   Haha Random,
Jahajay , Vi var på coop å tramsa runt å de, spelade å var bara i vägen , Dampade på Mobiler & Lekte med datorerna och Xbox'en Hehe, Senså drog vi vidare, pratade å spela MW2/MW3  å lite ditt å datt, Skrämde också Abbe... (Han körde ett spelt å när han kom upp i typ 6000 så Tog jag tag i hans axlar å bah - JAG HAR DIG! Han förlorade hahaaa ...Asså jag lät sådär hysterisk, haha fyfan, alla började asgarva hehee :D Niks , jag & Frida hade ettt...ehh....trevligt samtal... :P
Sen så drog vi vidare å körde Lips (ETT SPEL), Hihi :) 
Nu tänkte jag ta och bada, Sen ta och sova, jag är verkligen supertrött, :)
Nåja , jag bjuder på en bild så länge, kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!