måndag 7 maj 2012

Hojja!

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag!
Har inte haft lust allt för jag vet inte vad jag ska blogga om nåmer...
Men iallafall.. hmm..haft myskväll med gänget!
SuperLegacyTeamLNEL!
L= Linda . N= Niks . E= Edvin. L= Linus.
Haft det hur kult som helst! Dagen innan de var vi på bio och nu på onsdag ska vi kolla skräckis brrr! ;)
Sen på fredag blire Filmkväll & På Lördag blire fest! HAHA :D Fullt schema med dom!
De e chill, Gillarom ju mycke jag! Bästaste Vännerna! <3
Aja, Blir skitkult, Tagga!
SUPERLEGACYTEAMLNEL! :D
Äntligen har vi hittat varandra! <3
HAHAHHAHA!
Hojja...mogen jag är..
Aja, har iallafall hat fullt upp, Ska till bulgarien med Ebba.I om ungefär 38 eller 37 dagar (Dont remember)
TAGGA! :D haha!
Ska köpa ny Bikini å de...så de blir nice *Peddoface*
HAHA..hojja väx upp linda...

  • På onsdag när hela teamet träffas ska jag bah, GIRL FOUR! å sen när alla slått på min hand samtidigt kommer jag bah GO superlegacyTeamLNEL! 
  • Åså samma sak innan vi går in till festen ahaha! ...Aja bjussar på lite bilder på killarna! its free bitch take them...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!