torsdag 14 juni 2012

Lämnar allt Dåligt bakom mig nu.

Hejhej!
Tänkte ta och säga att Varför gör bloggar stärstavningar egentligen?
Like serious?
STAVA SVENSKA TACK.
haha, Sjukt irriteande typ.
Jodå. jaja, snart drar vi iallafall! Laddad å klar !
wiho!
Det kommer bli skitkul dehär känns det som!
Hihi
ÖVertalade pappa å tompi att jag Ebba och Matilda skulle få dela rum,
Och Ja såklart, som jag får :)
Kram på er och hoppas ni får ett bra sommarlov!
Och juste.
Och Josefin & Niksy sitter å stalkar min blogg nu så kan jag säga , josefine, Hör av mig När jag kommer hem så ska vi prata och mysa Hör av mig via en dator på hotellet under veckan gumman! <3 Niksy Du kan gå å lägga dig din tönt ....Haha nää, kommer sakna dej med! Vet ju att jag är den där lilla solstrålen som lyser upp din värld Som är grå Egentligen...AHAHA!
Jaja Hör av mig till dig med Under veckan nångång och när jag kommer hem! Kram på dej!


Ses Nångång under veckan bloggisen! ^0^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!