fredag 13 juli 2012

Im a blogg rubrik, your argument is invalid.

Potatisbullar bloggen! Hiiiiiiii säg två överviktigas damer till varandra pååtorget och kysser varandra på kinden som om de hade varit nåt. Nej. Nu ska jag inte börja med random saker, för jag är trött, och ni vet aaaaalls hur jag blir när jag är trött, En gång så somnade jag halv 11 hos min killkompis när han pratade om spelet han spelade, ja somnade, ahahhahaha... Houff sen blev det liksom MAMMA KAN LINDA SOVA HÄÄÄR Nej. Kom jag på, man vet aldrig vad jag kan göra i sömnen, i Bulgarien hade jag ställt mig upp, gått till toaletten i sömnen, lagt mig ner i duschen, och somnat, sen en gång hade jag ställt mig framför min kompis säng och skrikit DOM KOMMER!!!DET FINNS INGEN ÅTEVÄNDO. ALLT ÄR ÖVEEEEER!!!!!!!!!! Ja, listan kan fortsätta. Evigheter må jag säga. Efterso jag är en helhet till person så är jag ju så vänlig att jag går upp i natten i vitt långt linne in till mammas sovrum, och stod och stirrade, hon trodde de va ett spöke, hon blev ju skitskraj. Aja, tänkte ta upp dehär med samhället dessutom, det finns en sak jag hatar med dagens samhälle, man får inte bete sig, måla sig, ha på sig, och se ut som man vill, utan att bli kritiserad, liksom på Liseberg såg jag en kille med spetsigt hår tunga kedjor och höga platåskor, tyckte han var lite läskig, men eftersom jag är så nyfiken så gick jag fram och sa hej, det hände sen att han var jättetrevlig! Nu har jag lärt mig att inte dömma personer efter hur sen ser ut! Man kan se ut hur Somhelst, vem vet , tjejen med bondkläder och glittriga dojjor kanske är din framtida bästavän? Döm inte hunden efter håret, personen i sig kan vara jättetrevlig! Och med detta avslutar jag kvällen, godnatt allihopa och hoppas ni får härliga drömmar! Cus i know i Will!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!