torsdag 12 juli 2012

ipaaaaaadddddd

Gissa vad jag sitter och skriver med hästfart med? en Fucking iPad. And i feel Fucking apelsiner! Jag är så gryyyyymt bra på ordlekar visste ni det? Körde det hela tiden förut med niksy när vi hade trååkigt . Och jag som är så azum kan ju Få en sengångare att skratta. Jag vet jag vet inga komplimanger. Nåja har iallafall köpt ett par rosa jeans och en rosa tröja, helrosa. Vet vad ni tänker. Dayyyyuuuum giiiiirl, var det inte du som sa att du hatade rosa såååå mycket. Men ibland måste man få unna sig med tillexempel en färg som van vanligtvis inte tycker om. Ja det har ni rätt i. Jag suger på det. Men.. Jag unnar mig ofta med fina färgglada jeans. Det är min kärlek! Jag tycker det är så gryyyyymt snyggt att ha en tråkig grå eller svart eller vit tröja till färgglada jeans. Liksom , Wake up tHe rainbow in you! Sitter dessutom och dampar Justin bieber my love ....yeah.. team bieber go! Ska nog ta På glo en film nu, och ladda ner lite appar åt Mange, de är ju hans iPad, så det blir ju bra så. Numnumnumnum... Iallafall så ska jag börja med det nu, så det blir ju bra. Sen så antar jag att det blir semester om två veckor så det blir ju bra det också. Nåja, nu MÅste jag går så kramkrammmmmmm!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!