fredag 13 juli 2012

Jag älskar dig, Jag hatar dig, Jag saknar dig, Så jag förlåter dig.

Hejhejhejhejhejhejhej! Idag har man fått sina linser så det känns skönt, dom är sååå fina! Har inte orkat sätta på de ännu, utan gör det imorgon när man ska umgås med finaste, Eftersom jag har tråkigt tänkte jag gå in och dampa bloggar, och se blirdet väll att värma mjölk och sova, jag måste verkligen värma mjölk för jag kan inte sova före klockan 4 på morgonen skitjobbigt för mig eftersom jag är ju trött före det men jag kan inte somna för att ni vet säkert dendär känslan när man känner att inget är som det Ska vara mella dig och en person som du stod nära förut? Känslan av att aldrig betyda något för den igen får en att sitta uppe halva nätterna och stirra rakt i väggen, och de som gör mig mest somnlös är att veta att personen själv inte känner så, utan allt är precis som förr för den, men för mig så rasar allt ihop, liksom inget är rätt precis... Nåja nu ska jag inte börja glatt och avsluta seriöst i utan kan ju ta och berätta att jag har töjt ut mina skor, mina ocket dg skor så nu passar. Dom, skulle ju vara en sån skam att liksom sälja dem eftersom dom är så himla fina! Tack till kissies blogg för tipset med töjning för skor! Jag vet inte riktigt varför jag gillar att blogga så mkt, har ju Inga aktiva läsare, liksom över 9000 klickningar och ingen kommentar? Haha är jag verkligen så tråkig? NEJ. JAG ÄR ROLIG. Muhu... Jaha ska känna lugnet och sätta mig och käka godis och koll grimm! Pusspåer mina fina tomtenissar! Nöff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!