lördag 11 augusti 2012

Twinkle Twinkle little snitch, mind your business you nosey Bitch!

Vad är skillnaden På Apelsiner & Mandariner? Idk Im a Belieber.
Egentligen så vet jag inte, Apelsiner Är väll Större i guess? Ni vet ju att jag aldrig varit den smarta direkt, Om ni vet eller inte. Och inbland så blir jag sådär överdrivet onödigt överdriven.
Och jag har ingen aning varför, Får väll sånna Ryck Ibland typ "Tjoho! Nu ska jag lägga in ett inlägg på bloggen när jag har DampRyck!" egentligen borde jag glömma bort mitt lösen när jag gör det?
Bahahha.. Nåja Jag behöver Mer Followers På Twitter, Så följ mig Gääärna https://twitter.com/KemiiLinda FÖÖÖLLJJ MIIIIGG. Följer Tillbaka ALLTID.

Så det är faktiskt helt OK! :) Nåhnä, Nu ska jag faktiskt Sluta blogga för dagen:) KramPåMinaFinaLäsare! &Ha en Häääärlig Freeedag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!