fredag 10 augusti 2012

When Theres Nothing to Stop you, Then Whats there to loose?

Nu ska jag inte gå och va sådär överdrivet Weird, Vilket jag ändå inte brukar va? Right?
Eller Vad sägs som en av dom där underbart överdrivna inläggen när jag är som lyckligast huh?
I dont think so...
Iallafall, Som Jag inte sagt?
Så är det nån GrillGrejj vi har idag.. Och jag vet varför precis.
Vilket är Rätt sjukt, För det borde jag väll veta?
Är Typ som Niall Nu, Bryr mig bara om Maten.
Haha Tur att Man inte blir fetGet så Lätt! Phju! Iallafall, Det känns bra! Och jag längtar efter att få Krama om mitt Hjärta Igen <3
Åhhh!
Har ju rätt kul nu, kuljul! Kom just på en grej liksom, Linus retar mig för Min ''The typical Linda'' Replik vilket är
Vet du?
Öhh nej?
Vet du inte?
Nej?
HAHHAHA! Noob.

THATS ME!
aja ska Slänga in ett Uppdaterings inlägg i SuperBieberHood. Så dom inte tror jag är borta helt :)
Kramkram! xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!