söndag 2 september 2012

ÅHH GUD VA OMOGEN JAG ÄR.

Hejhej! Nu tänkte ni väll ''Vafan har linda för damp idag då i detta allmänt sociala inlägget''
Då kan jag faktiskt ta och göra er glada att säga Jag har inte damp idag!
Känner mig bara Ganska så glad.
Ja iallafall. Har börjat skriva fanfic på quotev, Spännande spännande.
SKICKA IN TILL KP.
haha nej, men när jag Börjat skriva lite lätt så får ni veta det!
Så kan ni gärna ta och kika in å läsa den.  GILLA MIN STIL JAO.
haha nej men snart är det camping, skitkul (Notice the sarkasm) kommer frysa ihjääääällllll
kommer bli kaaaallt och äckliiiigt!
Ushca.
Dagens Skolor.
Kan inte ens tänka klart! TÄNK så fryser vi ihjäl? Liksom då får skolan stå för det.
Im not paying my own death bitch. Hell to the no!
Och nu tänkte ni er väll nåt större för min lilla ''Comeback''
Eller ja...comeback & Comeback..har bara tagit lite smått ledigt från min lilla kära bloggis!
Sånt är livet´! ZZZZzzzzzz
Jaja...
Slänger in en Tumblr. Like it or not I LAUGHTED SO HARD.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!