lördag 8 september 2012

BloggRubrik saknas jao.

Tjatja mina små insmörade smörbananer!  Ja jag vet att jag inte har gjort ett anständigt och straight up inlägg för jag är lite bögig av mig. Aow så äre. Sitter iallafall hära med lilla Josse! Och hon kan va ett riktigt pain in the a$$ Sometimes. Och Jaaa...Som ni nu märket så har jag inte så himla bra skrivplanering idag. men somsagt det har jag ju typ aldrig så ni får ju nöja er.
Jo idag så fick man ett oväntat Damp besök av min Lilla Öhh...Bror. Jadu han kan ju få lite Ryck och skrika halsen av sig så han slängde upp dörren å kastade en kopp med Jordnötskräm i min vägg.
Gissa om jag blev förvånad.
VEMFAN GÖR SÅ? MAN KAN JU INTE KASTA JORDDNÖTSKRÄM DET MÅSTE JU VARA NUTELLA.

Jävla cp att han inte ens visste det! Houff Ungdomar these days...

Aa men nu har jag faktiskt inte så mycke mer roligt å säga här! för min hjärna den är emty!
(As Usual)
Åhjuste bloggade inte igår. Vart ju å kolla film hos Niksy me Tomsi. Ja Tom. Du heter nu Tomsi enligt mig.
Aja de var ju rätt kuljul!
Krampåer! Och tacktack för ERT FINA UPPFÖRANDE. eftesom mina särstavning är rätt många.




KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!