måndag 24 september 2012

Its simple bitch, Hes mine, Not yours.

Hejbloggen! har inte bloggat alls faktiskt för har inte haft tid! Har inte haft nått internet och ingen dator heller:)
Men nu så funkar allt som det ska så det är ju superbra! (Tummenupp)
iallafall så har jag haft en toppenhelg! Har fått ''catch up'' som man nu säger men Josse <3
Och det är ju helt fantastist hah!
Har spenderat tid med lilla Tomsi som man nu uppskattar! (introducing new friends)
Japp så nu välkomnar jag en ny bästavän i familjen! VÄLKOMMEN till den varmaste Bästavänner föreningen ever! Haha nej skojja ju bara nu... ¨
Vi har ju iallafall kollat på lite film, bara skräckisar , har kollat exakt lite över 6 st.
Men har ju fått KirunaKortet så det är ju asbra! Kan nu åka hur jävla mke buss jag vill!
MEN DET ÄR INGEN ANLEDNING TILL ATT VARA LAT.
Har det iallafall ganska så trevligt i livet just nu.
FÖRUTOM MIN JÄVLA SÄNG SOM CONNY VART TVUNGEN ATT STJÄLA FÖR ATT TOVE HAR FÖR STOR RÖV.
ska fan ha en ny :(
Iallafall så ska det bli en ganska tidig kväll! ska packa ihop ute gympa kläderna och sedan hopp i säng! (Kollar nog TV och dricker nog mjölk en stund så min kropp inte förtvinas)

Tummen upp för norrlands mjölkeri! (Y)
Har kollat premiären av Williams lista också.
WILLI DU ÄR FETD GRYM.
iallafall.
med det avslutar jag! kraaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!