lördag 29 september 2012

nu har vi dagens Ämne, nämligen YOLO. Ja, jag vet vissa tror att YOLO är alltså ''ÅHH NU SKA VI SUPA OSS FULLA OCH BLI GRAVIDA 16 ÅRINGAR YOLO''  Nej, JUST NO.
YOLO är ''YOU ONLY LIVE ONCE'' liksom det är Typ Kämpa för landet! soldater! Bungyjumping, Skydiving! ALLTSÅ DET DU INTE VÅGAR. Då sitter jag här och tänker nu var jag smart som valde detta ämne! Ne skoja men vet ni vad jag säger när jag ska göra nåt sjukt korkat? Jag säger YOLO. Alltså typ åka nåt helt galet! eller Ja, Göra nåt som jag aldrig skulle vågat annars, YOU ONLY LIVE ONCE & #LIVEWHILEWEREYOUNG
Så är det,  THATS IT.
iallafall, det har börjat snöa här i lilla kiruna! Spännande Spännande!
Nemenskoja...
men hej!
Ne.
eller jo.
eller iallafall, nu ska jag faktiskt vara en glad människa och skriva ännu ett kapitel på min Fanfic!
Ni hittar länken längre ner på Bloggen tror jag!
KRAM MINA SMÅ KÖTTBULLAR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!