tisdag 18 september 2012

Sjuklingens inlägg...

Hejbloggen! Nu var det så att min käraste vän josefine, ville läsa lite när hon var på Bilden så jag tänkte göra ett inlägg bara för henne! Och för er då också, Mina fin fina läsare.
Haha vet ni vad sjukt!?
När Nån frågar.
Jahaja är du Oskuld? Då säger jag alltid
''Jag är lika oskuld som Hanna widerstedt'' Small joke haha.(Jag just nu haha)
Small joke, small brain.
Jaja Vart ju sjuk igår jag. spännande spännande. eller nej. ni vet i en av dom här barnsagorna när nån skogshuggare skärde upp magen på en sovandes varg och la stenar? Sen sydde igen och kastade ner i sjön? VAFAN. hur tänkte dom där liksom? Blir ju nästan lite rädd. kunde ju varit en skräckhistoria istället.
asså nu känner jag att jag inte orkar skriva har så jävligt ont i magen men man får ju hoppas att lilla jossääh uppskattar vad jag orkar skriva nu, börjar ju bli gammal käre du!
Kram på er! Skriver senare , ska uppdatera min Fanfic just nu! kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!