torsdag 18 oktober 2012

12,243 REDAN!

Yay! Grattis till mig!
& Grattis till alla ungdomar som inte har liv och läser min blogg istället!
RoligtRoligt!
Iallafall TACK så heeemskt mycket för 12243 redan! IM HAPPY.
TackTackTack! x
Men nu ska jag göra ett ordentligt inlägg faktiskt , känns det som ,
Ska ju ta upp dehär med snö, personligt så..hatar jag det, Man blir blöt och mitt svarta hår ser svartare ut -.-
Tur att man snart ska avfärga det till mellanbrunt, Det gillas startkt,
Men nu när det börjar komma vitt puder på marken så måste man dra på sig Lager med kläder,
Det ska vara,
Långkalsipper
Underställ
Tjocktröja
Dunjacka
Täckisar
Fingervantar
Lovvikavantar
VANTAR.
Mössor
Tjalar
Ja det ska vara en hel massa grejjer.
Och jag är ju liksom en sån person som gillar att ha lite kläder på sig, Inte direkt som en nudist,
Men ni fattar....
JappJepp.
Men iallafall, Har inte heller uppdaterat min fanfic på länge och har fått en jävla massa mail om det,
KLAGOMÅL.
det är sånt man hatar, Liksom ''NYTT KAPITEL NUUUU'' ''UPPDATERAAA''
Man blir ju så frustrerad! Men har man nu börjat på en fanfic måste man ju tvunget göra klart den...
Så det ska jag göra nuu!


Kram på er! xoxo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!