fredag 12 oktober 2012

Att fundera..

HALLÅJ! 

Nu tänkte jag börja med att säga att jag nyss gjort rabarberpaj (Så duktig som jag är)
Och nu är den ute och svalnar, så Nu tänkte jag göra ett snabbt inlägg om

Att söka till X factor?

Jag har ingen aning om jag nånsin skulle vågat det, för jag måste ha bekräftelse att jag är bra,
Men visst jag har gått i musik i flera år som liten men har liksom glidit isär från mina stämmor, men
har nu tränat upp dem lite så jag inte älgar. haha.
Men är lite smått sugen på att söka faktiskt, Liksom få veta om det är det jag vill göra i livet?
och om inte, så antar jag väll att jag kan bli en vardaglig tjej.
MEN DE VILL JAG INTEEEE.
jag vill verkligen satsa på Just Musiken!
För jag älskar verkligen att sjunga Hela mitt lilla hjärta ut!
Men jag är ju så feg jag, så har ingen aning om jag blir så nervös att jag svimmar eller att jag dör, kanske
kan vänta två år, eller så kör jag nästa år! då är jag alltså 15 år? Eller blir det 16? Vettefan, Hursomhelst..
vad tycker ni?

KRAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!