onsdag 24 oktober 2012

Färg överallt!

Idag så har man faktiskt fått en massa massa Färg på händer, eftersom att vi hållde på med karamellfärg på NO:n , och det suger, för det är assvårt att få bort,
Idag så är inte humöret på topp det heller, Menmen, Det blir nog bättre med tiden (Y) 
Det är nog eftersom Min kära Stockholms bo Inte Kan pigga upp mig, som hon gjorde förut, Och det är tummen ner. 

Och när man väl talar om att sakna nån, så ska jag väll ta och säga att jag SAKNAR DIG. 
om du läser dethär så Älskar jag dig även fast din jävla Dialekt! 
Inget är så bra som När jag är med dig hjärtat <3


Och om ni som är lite efter inte listat ut vem jag snackar om så är det (THE ONE AND ONLY) Ebba Olofsson! 

Längtar till jullovet då jag får åka och hälsa på...
Och då (Förhoppningsvis)
Så har bebisen kommit! (Yääy) 
Längtar så att få träffa det lilla livet <3

Och då åker jag väll på Sommarlovet, Hoppas jag..Eftersom jag saknar henne så, så,så mycket. 


Lite såhär jag känner idag.. 
Kram på er. !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!