onsdag 31 oktober 2012

halloj!

Hej mina fina små Nutella burkar! IDAG så har jag awesome nyheter! 
Först och främst så har jag fått min HOLLISTER Jacka! 
OCH DEN ÄR SJUKT JÄVLA SKÖN! HELT UNDERBAR. 
I love it. 
Och så har jag beställt uggs som kostade  2705, (men det säger vi inget till pappa om hihi)
Sjukt snygga var dom iallafall, Här kommer en bild på dem! 
små söta knappar och allt! MYS!

W'S BAILEY BUTTON - Vinterstövlar - Svart
Så det blir awesome, Dem kommer snart! Om 3-5 dagar, Längtar!
Iallafall, som ni nu sett har jag tagit en liten ledighet från min blogg, annars hade det bara kommit
upp en massa skit hära, så nu blir det bättre iallafall!
I helg är det ju halloween, Vad har ni planerat Egentligen?
jag ska ha det fetd mys med en liten vän till mig!
Nämligen lilla ebba!
Vi ska dra på solarium och sen köpa godis och Ansiktmask, kolla skräckisar och ha det allmänt mys!
Iallafall, Har nu faktiskt börjat använda en hälsningfras som låter hur jävla dumihuvet somhelst,
HALLÅJ. så säger jag!
HALLÅJ och så gör jag en liten vinkning som riktar sig som en regnbåge, liksom...WTF?
man kan tro att jag är skåning om man aldrig hört mig prata förut, haha.
 iallafall, är lyklig över min fina jacka! Den är så fin (<3)


Okayy so.. det var det iallafall!
har inte så mycket mer att säga än att jag vill sova ZZzzz..
ska fatiskt tända nåra ljus och sova lite.. haha...
Mamma klagade som fan på att jag Äter Nutella hela tiden!
MEN JAG KAN JU INTE HJÄLPA DET.
det är ju så gott!
Mamma- Nu Köper inte jag Nutella åt dig nåmer.
Jag- Va varfööör?
Mamma- LINDA DU KOMMER BLI FET SOM EN KÖTTBULLE.
Jag- Det är väll endå mitt val om jag vill va fet.
Sandra- Att va fet är gött.
Jag- Precis.
Kram på er! Bloggar säkert senare, eller imorgon..eller senare,! :)

Såg konstig ut hära, menmen det var ett smygfoto och jag var dessutom osminkat.

MAN MÅSTE KUNNA BJUDA PÅ SIG SJÄLV IBLAND.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!