fredag 26 oktober 2012

hej vänner!

HEJ VÄNNER! Trevlig fredag!
Just nu har fotat mitt bidrag till nästa steg i Bring me to 1D. so thats cool , hehe
Imorgon blire fest iallafall! Har fixat till en liten Soar'e till Hjärtat mitt <3
Så det ska bli roligt, Huset blir fullt, iallafall så ska jag städa mitt rum och ha det bra!
Så...Det blir att prata med engla imorgon , åka till ÖoB och köpa massa grejjer, Fixa mitt rum mysigt med kuddar å massa! Koppla in DVD'n eller..ja vi kan kolla i storrummet så fixar där ist, Men i mitt rum ska vi berätta spökhistorier och det, :)
Så det blir mysigt...Har även köpt Present till hjärtat mitt <3
Älskar henne så, <3
Iallafall, ska börja nu att städa och trixa till imorgon, sen kolla nån film och känna lugnet, sen Hopp i säng!

KRAAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!