måndag 15 oktober 2012

just friends.

Har ni tänkt den där känslan?
När ni hittar den perfekta låten, som passar in på dig?
Jag har en massa sånna!
och tänkte göra en liten lista här under så får ni försöka lista ut hur jag mår egentligen *Smirk*

Skin- Sixx:A.M
Underbar - Fronda
Just Friends- Jason Reeves
Only with you- Jason Reeves
Du somnade Förevigt - Sofijah
Du var så Mycket - Sofijah
Starkare utan dig- Sofijah
När livet sviker- Sofijah
HORUNGAR - Sofijah

piano music - VERY EMOTIONAL by Roy Todd



Det var det!
Tack för mig! 
Btw..
Skämta fan inte om andras känslor för det är inte så jävla roligt.


& Som ni nu kanske märkt så är jag på sjukt fucking dåligt humör.
Den enda personen & Jag upprepar ENDA PERSONEN som kan få mig på bra humör, Är Min enda bästavän.
har nu insett att jag inte är ett skit utan henne och känns skit just nu.
Saknar dig älskling. 
och Längtar att få krama om dig.
11 dagar och sen blir allt bra...
Saknar dig ..... <3 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!