måndag 5 november 2012

Ain't no nigga go'n get me.

Jag är en hjärtlös bitch. Jag vet att jag skiter i  alla som gillar mig. Jag fuckar dem hårt jag kan ge dem något som de vill och ta allt jag kan från dem och sedan lämna dem för en annan. Jag är en hjärtlös tjej och det bör hålla sig borta från mig eftersom jag tycker killars känslor är ett roligt spel att leka med. Jag vet att jag borde försöka hitta en kille att vara i en bra stadig relation med men, jag fick tankarna vända och jag var den som fick mina känslor fucked up,och nu jag skrämmer det mig att lita på någon eller titta på någon kille utan att ha en stor klump i halsen, eftersom jag vet hur det känns och nu tror jag att alla killar kommer att göra det Mot mig. så jag kommer att fortsätta vara en hjärtlös bitch och skita i killar som gillar mig ... varför? för jag kan, eftersom jag litade en gång och låta mig tro att typ,'' hey fan allt kommer att bli bra den här gången''. så jag sa adjö till tanken att någonsin låta mig vara snäll igen du kan välkomna tillbaka mig som en hjärtlös tjej  och jag vet inte varför jag någonsin ska sluta vara jag.
Och,  fucking fuck you! Hårdhjärtad bitch som ska starta skit.. jag bryr mig Inte ens om jag är den elaka längre. Jag bad dig inte att göra det för mig. Jag brydde mig inte om de skitet. Jag behöver inte din hjälp längre, jag behöver inte dig .,jag behöver inte det när jag har andra som är så jävla mke bättre än dig Som du säger själv.
vem bryr sig om att jag går och klagar på allt. Jag önskar verkligen att jag aldrig träffat dig, jag önskar verkligen att jag aldrig behövt se dig igen. Jag är allvarligt på gränsen till att slå dig riktigt jävla hårt på käften, och ärligt talat är jag äcklad av att låta mig gå så lågt. Ditt humör är hemsk, Riktig jävla Kaxig.
Vetu? Om du ska gå runt och spänna dig så skit i allt. Skit i Precis allt som vi har planerat. För orkar inte dig nåmer. Orkar inte med dig och dina jävla humörsvängningar. 
Jag seriöst orkar fan inte dig längre. Du kan inte komma och klaga för nåra jävla läktarplatser. Va fucking glad att jag ens fick biljetter, Klart som fan att jag tar åt mig! Uppskatta det en Jävla gång.Tills dess håll käften och var jävligt nöjd med vad du har.




to be honest, i dont miss you like i thought i would. i dont like you. i dont respect you. you are probably the shittiest friend ive ever had, and ever since you havent been in my life, I’ve had no drama, and i couldnt be happier. so do me a favor, & stay outta my life. 



Jaja, Anger management, Heter det ju. typ.
Men nu när jag har fått det ur mig! 
Känns så bra! 
Iallafall, ska gå och duscha, och ska sova efter det, är sjukt trött, 
Åhh.. 
Nåja ! 
Ha en bra kväll typ!
image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!