torsdag 1 november 2012

TIPS!

Okej detta är nog den BÄSTA ansiktmasken jag NÅNSIN använt, Jag lägger den 3 gånger i veckan och den har räckt enda sen jag var i stockholm hos ebba och det är asmkt kvar ännu!
Jag hade nyligen värsta Finn attacken i min högra panna och dem var hur stora som helst!
Men efter att jag applicerat masken 3 gånger denna veckan som syns som knappt nåmer!
Så REKOMMEDERAS STARKT AV MIG.

 och den går för endast 99 kr på kicks!
ASBRA. ! Jag <3 Den!
I swear. KÖP om du har hudproblem! Som jag har haft, MEN INTE NU LÄNGRE!

och om du vill ha len och få bort finnar fort (Få perfekt hud)
Ta en 2/5 Del av en tomat och skrubba i cirklar i hela ditt ansikte, Låt verka i 2-3 minuter
och skölj av i varmt vatten.
och noppra gärna ögonbrynen en gång i veckan!
KRAM

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!