måndag 13 juni 2011

Hääääisaaaan!

Heej mina söta små läsare men vad vet jag? Ni kanske är stora också? Haha nej men ialf idag ska jag berätta Vad jag kommer ha för mig i sommar, vilket gör att jag inte hinner blogga så mke :'(  Ialf  vecka 29 på måndag drar jag mot luleå för att hälsa på sötaste kusinen Anna! Och där är jag med hennes söta dotter wilma! :D vi är där i en vecka ( Ithink ? ) Sedan äre dags för kirunaFestivalen som drar igång den 30 juni och fortsätter 3 dagar framåt! DIREKT efter det åker man vidare mot göteborg! Där ska man shoppa Hårt! Och gå på LISEBERG! yeeey!  sedan åker vi ( Och mina kusiner som vi hälsade på i göteborg) vidare med husbil till MALIBU STRAND! skitfin strand! :D sedan är man där...... sen åker vi mot stockholm och hälsar på nicole som jag inte sett på skitläääääänge ;O Dom har massor med djur, hästar och sånt :) dom har ett eget ridställe eller vad det nu heter -_'- ^^''  Sen när man åker därifrån shoppar mamma å jag väll lite igen antar jag , sedan drar vi mot LULEÅ till hindersjön! Och är där med min kusin anna å wilma, igen! :D ska bli så kul;) sedan hem igen och då vet jag inte så mke mer :D OJJ! juste när vi är i göteborg ska jag få 2000 kr att shoppa för..de var min födelsedags present :D YÄY! Ja ialf  nu måste jag sluta dessvärre ska kolla sötaste och roligaste fågeln RIO nu :D hehe :'D hejrååå sötizaaar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!