måndag 13 juni 2011

hääj

hääj söööta läsare <3 Idag hinner jag nog bara skriva ETT inlägg!! :) idag har jag bara slappat sedan ringde frida å sa att vi skulle ner till emelie, ja då skulle jag vara klar på 5 min påklädd, å sminkad å allt XD hehe ;) Sedan blev det inte att åka till emelie, hon skulle på träning, jaaadåå hoppade vi studsmatta å sedan mot coop , köpte en mjukis, och TuggGummi ;D Sedan hem å kolla kung fu panda 2 ;) Riktigt rolig film :) Gillar tigerrinnan å ja po :D hehe ialf ändringar i planerna det blir att BARA Jag åker till stockholm efter midsommar, och sedan kommer mamma, sen hem å sedan till luleå vecka 29 ....SEN åker vi till göteborg, malibu strand,liseberg, stockholm igen, och luleå igen, sedan hem! :') Pöss Pöss kramiiiizaaaar linda ,,Ps, har kollat NEVER SAY NEVER, med justin bieber, och jag lovar han gör ALLT för sina fans, Han vill inte göra någon besviken:') Gillar han mke mer nu.. och alla haterzzzzz borde också titta på den:) Hejrrååå kram linda <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!