tisdag 20 december 2011

Hallå Hallå


 
 
 
 
 
 
 
 
när jag var liten,
då existerade inte skitsnack i min värld,
Kärlek var en puss på kinden,
Höjden av smärta var när barbie dockan tappade benet.
Den värsta gråten jag upplevde var
... när jag ramlade och skrapade knät,
Och den största rädslan var monstret under sängen.

Nu har jag växt upp och
skitsnack är vardagspratet,
kärleken förvandlas till en stor lek.
Höjden av smärta är när man skär sig i handleden
den värsta gråten är när den som betyder allt för dig sviker dig,
och den största rädslan är att
förlora sina äkta vänner.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag - *Tiitar och skriker JOSSE TITTA ETT JUSTIN BIEBER TÄCKE OMG!
Josse - LÄGG AV OMG!
Jag & Josse - JUSTIN JUSTIN JUSTIN JUSTIN ♥
Niks- MEN KOM NU DÅ!
*Dom går*
... Jag- JUSTIN & NIKS VÄNTA DÅ!
Jag- ASGARVAR
josse- AHAHA
Niks- -.-
Jag- RÅKADE SÄGA JUSTIN ISTÄLLET FÖR JOSSE AHAHAHHAHAHHAHAH
 
 
 
 
 
 
 
Thojesyyn tjeyjsan ;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!