måndag 19 december 2011

Ska börja med en Novell ...Sååå hära kommer första delen!

När Livet Sviker.Jag stod där, och tittade ut över skolgården, såg alla skratta.
Men det gjorde inte jag. Det gör jag aldrig för den delen heller. Det finns inte en enda jag kan lita på. Jo EN jag har EN vän som jag kan berätta ALLT jag vill till lilla söta Alexandra. Och så fanns det Drew... underbara, finaste, snyggaste Drew. Dagdrömmar förstås han var en av dom populära. Men populär och populär, jag var inte en av dom. Men jag var djupt förälskad i honom. Jag gör det jag ska i skolan. Många trackar på mig för att jag älskar Justin Bieber, Han är min inspiration. Så jag bryr mig inte vad dom säger. Det är han som får mig att inte förlora den här leken som kallas livet, jag kommer aldrig träffa honom, eller prata med honom, men jag älskar honom ändå, för det han gör och för att han gör det han brinner för.
Snart är det jul iallafall. Men jag har inte önskat mig mycket alls. Bara att för en gångs skull vara glad och le. Jag tittar bort mot Alexandra som med en gång kom gående mot mitt håll när hon märkte att jag tittade. Jag var glad för hennes skull, hon hade sin älskade Johan. Sin fina Johan. Det var kul att säga. Fina Johan. Jag såg hon närma sig med snabba steg. Hon kom fram och pratade med mig, hon frågade hur jag mådde. Jag ljuger förstås lite. "Jag mår bra" Hah! Vilken lögn. Hon tittade lite på mig. Jag sa att jag inte orkade trycket. Hon tittade ner ibacken mot mina skor som jag hade köpt från Team sportia, Fortsätt kämpa på sa hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!