måndag 19 december 2011

Många har frågat hur jag hanterar mina gråt utbrott, jag ska berätta det nu.

Jag höjder musiken allt jag kan (Underbar av Fronda eller nån Sofijah låt )  (Högtalarna är spränga p.g.a det)  Sen skriker jag och gråter samtidigt , för att släppa ut det jag kan, Jag slänger saker lite varstans.... Detta är när jag mår riktigt dåligt.... och det är  så jag hanterar det, jag vill inte leva på lögner och tårar, jag försöker ta slut på allt, Så jag inte är svag, än så länge har det inte funkat, men jag vet att det ska kunna gå.



Vad ska man säga när man inte riktigt vet vad som händer?



blablabla...hur som helst har jag bestämt min nästa hårfårg, Svart Överhår och Lila, Turkost, och Hot pink Underhår = ASCOOLA FLÄTOR & HÄSTSVANSAR OSV ;) 




MAAAANGE GER DIG ALLT DU VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA






Nånhe ska ta chill ;) Seeya ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!