måndag 19 december 2011

Ibland säger en blick mer än tusen ord.

Hejhej, linda Hära! ;)Blir att umgås med Engla litte, före klassfesten  ofc Ska göra en Lista på vad jag måste köpa till mina vänner på julafton<3! (INGA DETALJERADE SAKER FÖR JAG VET ATT NI LÄSER MIN BLOGG!)
  1. Till Josse- Bäst** R****
  2. Till Ebba- N*** S*I**
  3. Till Niks - Ki** P**F**
  4. Till engla - H***** G***
  5. Dom som ska köpa till mej, säg till mej, för jag har inte en aning om vilka som ska köpa till mej mer -.-            Nu över till de viktigaste!
  6. MIN önskelista OFC! ;)
  • Under The MistleToe (Justin bieber <3 )
  • NEVER SAY NEVER
  • First Step 2 Forever ( Justin bieber <3 )
  • Justin bieber Täcke å Kudde
  • ´Justin bieber Handduk
  • Lite Kläder
  • Hår Rosetter (Helst svarta Eller lila eller BÅDA :D )
  • HITTA PÅ SJÄLV DU ;) <3
nåja bjuder på mange bjuder, men då var de ju han som bjöd....eller?

 Haha ska fixa inför klassfesten nu ialf, kram kram ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!