torsdag 19 januari 2012

Roses are red violets are blue never say never and your dreams will come true

hejsanhejsan, tänkte börja med att säga, idag är jag hemma från skolan och imorgon också, kanske inte mår så dåligt på lördag, och kanske kan ha nån lugn,fin, liten filmkväll med tjejerna?
Titta lite komedier...nån skräckfilm (Ha nån att sova Hos mej också)
Popcorn å cola å lite glass kanske?
Alltid bra att ta de lugnt när man varit sjuk! RighT?
 *Host
Jaow, som sagt så sitter jag , öhh..ska ta å kolla hårfärger på datorn, nice, ska ialf sen ta å sätta mig framför en braig film å proppa i lite ben & Jerrys å coca cola zero (FAN VA FET JAG ÄR...=AWESOME!)
 och som vi ALLA vet så närmar sig vår bebis födelsedag <3!
Stora Pöjken fyller ju 18 snart!
Han har växt så mkt! <3
2008
2009
2010
2011
2012
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
jaow, men ska ta å lägga ifrån mig skrivandet en stund och så...bloggar jag mer när jag börjar må bättre?
Tjalong fjolalstjong! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!