onsdag 18 januari 2012

sjuklig på blogg

hej, anledningen till att jag INTE har bloggar är för att jag varit sjukt...sjuk,
Kommer vara hemma resten av veckan, är sjuk nu också, men eftersom jag inte har så mycket skolarbete just nu så går det ju braigt :)
Jo, ska sätta ¨på en film, och ha de myspys,
Och FYY för mina läsare!
Inte är det kul att driva en blogg som ingen kommenterar,
vad sägs som att bli mer aktiv och fråga frågor?
Så Gör jag mina inlägg längre och bättre
Do we got a deal?
Och ja, jag ska faktiskt sluta med mina särstavningar p.g.a av att det är helt enkelt ....särigt,
nåja ska ialf boka tid för att hämta linser och Frisör tid,
Ska klippa och färga mitt hår! :)
Är 100% säker ¨på att jag kmr bli nöjd! Jag har aldrig gjort en stor förändring på mitt hår,
men nu när jag har börjat ..öhh bli äldre och mitt utseende förändras (Jag är en levande legend för utseende förändringar)
Ja, Hihi , ´Ska också börja åka buss med ebba till henne å träna Zumba
vet inte om de funkar med det får vi hoppas, (Awesome)
Och ja, jag ska beställa  Emo/Scene  symbolen, ''diamanten''
japp, ska helt enkelt
  • *Få linser
  • *Färga och klippa håret
  • *Börja hårdträna för beach 2012! ;)
  • *Få igång mitt liv som Emo/Scene
  • *KÄKA PÅ BURGERKING!
  • Glöm den dära ovän, skojade bara ;)
nåja , ska jag dra igång filmen, Awesome! fjolahong luftballong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!