onsdag 30 maj 2012

We all need that best friend who makes us laugh when we think we would never smile again.

Hejhej!
Öhh, vet inte vad jag ska skriva faktiskt.
Har väll inte haft så mycket för mig.
Kanske några tankar som jag inte vill dela med mig av.
De ska ju va roligt va?
Haha :)
Hmm, Åhjustejah! Nu är jag me Niks min coola kompis.
Whoops, typ tangentbordet Skruva sig åt Niks håll.
Well, Tove & Conny ska på balen..
roligt roligt!
Iallafall, så har jag Utv-samtal typ halv 6..
skitKul! Exited as f*ck... -_-
Huhu, Nåja, Kollar på när niks dampar....
Real fun! =3
Houffa, är man så är man ju niks!. ^O^
Var det bara jag som tycker att Turkiet i Eurovision var skitrolig? :D
HAHAHA! :3
Aja, men ska sluta...niks säger de. Im the biaaatchh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!