onsdag 30 maj 2012

Dom Viktigaste personerna i mitt liv.


Ebba OlofssoN
Bästavän, du har allt man kan önska, du är söt, snygg, Snällast, bästa humorn, Min bitch, en kaxig muthafuckahhh, men jag älskar dej som inidöden! <3 Du betyder Mkt för mig, och vi har Minnen ihop som jag kommer sakna när du flyttar, oavsett år, Stad, Måndag, Dag så är det alltid du och jag, Även om vi glömmer bort varandra så Har vi minnen ihop som man inte kan glömma, du har varit vid min sida i många år nu, och vi känner varandra Bättre än nånsin. Säger nu tre ord som betyder tusen, Jag. Älskar. Dej . <3



Josefine Ylivanio.
Min Flikka"! <3
Du är korkad min blondin! <3
Vi har många minnen ihop som jag aldrig ska glömma! <3
Och när jag mått som sämst har du alltid varit där Och tröstat mig.
Jag älskar dej som en Paj älskar äpplen och som En sten älskar Mark! <3
Du min vän, Är min Fina! <3
Jag älskar dej mer än en miljon biljoner Röda M&M's <3



Niks Jansons.
Bästavän! Min Lill Pöjke!
Vi har en massa Minnen ihop och dom ska inte ta slut!
Helt ärligt, så är Du En stor del av mitt liv, Även fast du är sjukt Korkad ibland.
Och När jag behövt prata med nån så har du alltid funnits där att prata med,
Du håller alltid det du lovar, och Gör mig alltid på glatt humör. Även när jag inte vill det själv,
Vilket är Riktigt konstigt,
Haha, Du har den Bästa musiksmaken ever, Och Sämst humor efter mej & Bebbsen, Du ska veta Min vän,
Du betyder sjukt mkt för mej och att Förlora dej är som att förlora mig själv!  visst, vi har bråkat nån gång, men de är för att jag vill ditt bästa, för Jag vill inte se dig ledsen. Vi har alltid varit vid varandras sida, och jag uppskattar det. Ditt mångo..mango....:D
Som sagt Bästavän, Älskarej Kåmpis! <3



Ebba isaksson.
Du hej, Vi har sjukt många minnen gmn! <3
Du är min stugkompis, och har alltid varit där för mej när det behövs, <3
Vi har inte bråkat Många gånger! <3
Vi blir alltid sams och jag klarar mig inte utan dej ! <3
Vi taggar bulgarien tsm baby!
Om jag dör här och nu ska du veta, att du tar upp en stor del av mitt liv och jag älskar dej gyrmt mkt, <3
Sjukt mkt, <3
Och Du är den finaste som finns, och Du ska inte lyssna på vad andra säger, lyssna vad jag säger här och nu,
Du är den finaste som finns. Du är perfekt och jag älskar dig nu & Föralltid, precis som du är! <3
Puss på dej gumman! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!