fredag 1 juni 2012

NY DESIGN JAOOW!

Hejhej! Ligger hära i sängen  & Ebba har somnat.. -.- Kulliv.
Haha, Iallafall, har suttit å gjort en ny bloggdesign, Så nu är den färdig,
Tänkte att jag kunde köra på en ljusare Design, Blev mkt bättre nu tyckte jag,
Vad tycker ni?
Hiss / Diss?
Haha, Aja vill Tacka för över 6000+ människor läser min blogg! Tack så hemskt mkt!
Aja, blir iallafall boden med klassen på måndag, taggar!
Sitter bredvid ebba isaksson,hjärtis!<3
Vi taggar bulgarien tsm också huhuh ;)
Vi ska sitta mittemot ebba & Niks, uhaha
Ska dampa dom hela bussresan! Hahah!
I Am the evil Thingy..
Aja, Roligt väder vi haft idag, Först snöväder, hagel och regn, sen solsken som fan!
Haha vadå? Kiruna är ju inte ett udda ställe där nån kan sätta dennis i en dennispåse?
i dont get the Fuckin idea about that thing.
Its not funny....
Jag bjuder på mig själv Jao!
Haha, är grymt trött, ska sussa nu!
Haha Puss på er alla jaoo!
Kram & Gonatt på er!


//Lindis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!